Klachtenprocedure

Bij Stichting Groen Licht vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom, veilig en gehoord voelt.

Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat je ergens niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk om dat samen te bespreken, zodat we kunnen leren en verbeteren.

De eerste stap is altijd om jouw klacht of zorg te bespreken met de betrokken medewerker of leidinggevende. Komen jullie er samen niet uit? Dan kun je terecht bij het bestuur van de stichting. We plannen dan een persoonlijk gesprek waarin je jouw situatie rustig kunt toelichten.

Kom je er daarna nog niet uit, of voelt dat niet goed voor jou? Dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon of klachtencommissie van VenloSupport. Zij bieden onafhankelijke ondersteuning en helpen je verder.

De vertrouwenspersoon van VenloSupport is te bereiken via klachten@venlosupport.nl. Je mag erop vertrouwen dat jouw melding altijd vertrouwelijk wordt behandeld.

Meer informatie over de ondersteuning van de onafhankelijke klachtencommissie vind je op de website van VenloSupport

Samen zorgen we voor een veilige, respectvolle en open omgeving voor iedereen.